"השרים והח"כים יורדים לשטח, נרחיב את פעולות החינוך והקירוב"

    שלום בידרמן 2 Comment on "השרים והח"כים יורדים לשטח, נרחיב את פעולות החינוך והקירוב"

    "את החורף הקרוב אנחנו רוצים להקדיש לשטח, לטיפול פרטני בבעיות הקיימות בכל עיר", אמר השר, "ולשם כך מינינו את יגאל גואטה למזכ"ל המפלגה. הוא יגיע לכל עיר וישוב, ייפגש עם הגורמים השונים ויקדם את הנושאים"

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות סגני ערים ונציגי רשויות מקומיות מטעם תנועת ש"ס התכנסו אמש בתל אביב לדיון בפעילות המוניציפאלית של התנועה. בכינוס המיוחד שנערך בברכתם של מרנן מועצת חכמי התורה שליט"א, נטלו חלק חברי הכנסת והשרים מטעם תנועת ש"ס ובראשם היו"ר אריה דרעי.

    הכינוס נערך בניהולו ובהנחייתו של חיים ביטון, מנכ"ל המפלגה ורשת החינוך 'בני יוסף', ובאירוחו של סגר"ע תל אביב נתן אלנתן.

    "את החורף הקרוב אנחנו רוצים להקדיש לשטח, לטיפול פרטני בבעיות הקיימות בכל עיר", אמר השר, "ולשם כך מינינו את יגאל גואטה למזכ"ל המפלגה. הוא יגיע לכל עיר וישוב, ייפגש עם הגורמים השונים ויקדם את הנושאים". בנוסף, קרא דרעי לנציגים להעמיק את הקשרים עם מפלגות אזוריות עצמאיות, המבקשות פטרונות מפלגתית חזקה לקידום ענייניהם.

    גם נושא פניות הציבור והשירות לאזרח קיבל התייחסות נרחבת מצד דרעי. "בכוונתנו לקיים פגישות של שרים וח"כים ובכירים של התנועה בכל עיר ועיר, יחד עם הנציג המקומי, שיקבלו קהל ויתנו מענה וסיוע לפניות הציבור. כמו כן, שידרגנו את מערך פניות הציבור הטלפוני של התנועה לתועלת הכלל".

    צילום: יעקב כהן



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      סיעת ש"ס התותחים!

    2. 1

      הכל דיבורים
      את ההבטחות האלה שמענו כבר בלי סוף